Şey...(BAŞLIK NOT FOUND)

Aman tanrım bunu taaa ne zaman yazmışım ama şimdi yayınlıyorum. Sanırım 2013 falan bunu yazışım o zamandan bu zamana ne çok şey değişmiş. Her neyse okuyun!  :)

Evet. Sanırım benim de artık bi şeyler yazma vaktim geldi. Benim öyle defterin en arka sayfasında durması gereken şeylerim belli bi defterin herhangi bir sayfasında bulunur. O yüzden size arka sayfamda diyip yalan söylemeyeceğim. :P :)
Sorun şu ki; benim defterimin arka yaprakları hep belli birisiyle ilgili şeylerle doludur. Bu kişi benim gözümde çok büyük ve sanırım buraya da biraz ondan kusucam :) Ama bu her yazdığımın onunla ilgili olacağı anlamına gelmez. Arada böyle ne bileyim farklı şeyler de yazıcam yani sıkılacağınızı sanmam. (REKLAMLAR) Ki eğer öyle olursa isteklerinizi fikirlerinizi bizimle paylaşırsınız hem siz mutlu olursunuz hem de biz.(REKLAMLAR)
            Hayat bazen çok komik olabiliyor. Bazen de çok monoton ama ben hayatımın her gününe değişik bi aksiyon katmayı tercih ediyorum. Tabi banka soymayı planlamıyorum ya da dolandırıcılık yapmayı sadece küçük aksiyonlar işte.
Mesela geçen sene gidip sevdiğim insanın… durun bi saniye geçen sene onunla ilgili yaptıklarımı hatırlamıyorum! Sanırım önemli bi şey değildi.(Kesinlikle Önemliymiş) Ama konu her ne olursa olsun iki cins için de sevdiği insan ve onun yaptıkları, söyledikleri, sevdikleri çok değerli oluyor. Sanırım bu insanın doğası gereği olan bi şey.
Tabi bi de Baader Meinhof Etkisi var. Bu kesilikle psikolojiyle ilgili bi kavram örnekle anlatırsam; diyelim ki bi yerde dünyanın bilmem neresindeki bi adada yetişen bi bitkinin adını okudunuz sonraki günlerde bu bitkinin adının etrafınızda çok fazla kullanıldığını görürsünüz. Ya da okulda öğrendiğiniz yeni bi şeyin etrafınızdaki varlığı sizi şaşırtmaya başlar. Çünkü; her yerde o konuyu görürsünüz. Anlamayanlar için son kez yani diyelim ki birini çook seviyorsunuz. Onun ismini öğrendikten sonra etrafınızda onun ismiyle ilgili dükkan, sokak veya marka isimleri görmeye başlarsınız. İşte tam bu olaya psikolojide Baader Meinhof Etkisi deniyor yada algıda seçicilik de diyebilirsiniz.
Konu sevmek olunca çok şizofrence davranabiliyor insanlar bence çünkü ben öyle davranıyorum. Gidip onun hakkında gizlice araştırma yapıyorum[nası yapıyorum bilmiyorum ama birileri onun hakkında konuşurken kulaklarım köpek gibi dikiliyor. :)]. Fotoğraflarını çekiyorum gizlice mesela. Şu an hayatımın en büyük derdi o. Zaten insanın uğraşabileceği bi şey olması onun yaşamını kolaylaştırıyor. Nasıl mı? Aslında güzel soru şey… yani… bana bi saniye verin….

Hmm…bi dakika sanırım buldum.

Yok bulamamışım. :/ biraz daha beklerseniz bulacağıma eminim.


Bu sefer kesin buldum. Hani eğer uğraşacak çok zor bi hayatınız yoksa – ev geçindirmek,çocuk bakmak vs.- hayatınızın o boşluğunu tamamlar. Eğer öyle bi şey yoksa muhtemelen çok şey kaçırıyorsunuz hemen gidin ve çook sevebileceğiniz birini bulun ve doğru kişiyi bulursanız hayatınızın o boşluğunun tamamlanmasının yaşamı nasıl kolay hale getirdiğini göreceksiniz. :)
                                         littlepirince

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yakınmalara Geldim

Başlıklarda iyi değilim biliyorsun...