Yine kafamı toplayamıyorum. Ve bildiğim en iyi şeyi yapacağım. Yazacağım. Çünkü yarın ortalıkta "şapşal şapşal" dolaşıp dişlerimi dilimin arasına sıkıştırıp sırıttığımda bir nedeni olacak. İyi ki var. Hep olabilir bence. İşte böyle anlarla dolu koca bir hayat, gidilecek çok uzun yol var önümüzde. Beraber veya ayrı ayrı. Bu uzun yolda......Bir saniye.

Sadede gelmeliyim.

AŞK YENIDEN AKDENIZIN TUZU GIBI AŞK YENIDEN RUZGARLI BIR AKŞAM VAKTI AŞK YENIDEN KARANLİKTA BIR GÜL AÇARKEN.
Gözlerim doluyor aşkının şiddetinden kendimden geçiyorum. Yıldızlar tutuşurken gecelerin şehvetinden kendimden geçiyorum... }
işte böyle bir şey. Sorun mu desem sonum mu desem "SONUNDA !" mi desem bilemiyorum.

Ama içimde yeniden huzur, içimde yeniden mutluluk hissi olması harika.

İŞTE SEVGI.

Önceden neden haykıramıyordum böylesine?

Sorun şuydu: konunun aşka gelip kötü bir hal almasından korkuyordum. -duk. Şimdi mutluyuz. Konuştuk anlaştık. Artık bana aşık. Hayır tabi ki. Böyle olsaydı her şey yalan olurdu. Hiç "ZOR" olmazdı. Beni geçiştirecek duruma gelmesini ister miydim?

Biz böyle iyiyiz ama. Dimi? Diye gergince soruşudur beni ona sıkı sıkı bağlayan. Sana "sadece sevmek, sevilmek istiyorum. Bunun sonu üzücü olmamalı. Ben seni üzmem, üzemem. Senin de beni üzmen ancak tek şekilde olur. Gidersin, susarsın, gelmezsin, gelsen de sormazsın. Ve bunun olmayacağını anladım zaten." Dediğimde kesin bir ifadeyle "olmayacak." demen, her şeyin büyülü olduğunu gösteriyor.

Ve tek istediğim onun yanında bulduğum huzuru kaybetmemek. Gözüm doldu bi sn.

Ig.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yakınmalara Geldim

Başlıklarda iyi değilim biliyorsun...